Klachtenprocedure
Als u een klacht heeft dan bieden wij allereerst onze oprechte excuses aan. Ons doel is om een uitstekende service te bieden aan al onze klanten. Graag willen wij benadrukken dat wij iedere melding, schriftelijk of telefonisch, waaruit blijkt dat niet aan uw verwachting is voldaan, zeer serieus nemen.
Wij raden u aan om eerst contact op te nemen met de medewerker van de desbetreffende afdeling om de situatie te bespreken waarover u niet tevreden bent. Als u er samen niet uitkomt dan kunt u uw klacht schriftelijk aan ons voorleggen.
U kunt uw klacht aan ons doorgeven door het klachtenformulier te downloaden en per post (bij voorkeur aangetekend) te sturen naar:
Asforo BV
T.a.v. afd. Klantenservice
Galvanistraat 1
6716 AE Ede
Na het indienen van de klacht wordt deze in behandeling genomen door de klachtenfunctionaris.
Binnen een termijn van 3 weken zal er contact met u opgenomen worden over de ingediende klacht.